Inštruktorica Nika Š.

Več o meni

Sem diplomirana biologinja, študij pa nadaljujem na magistrskem programu Molekulska in funkcionalna biologija. Magistrsko delo opravljam na Nacionalnem inštitutu za biologijo. Tema mojega dela je možganski tumor-glioblastom.

Način poučevanja

Zavedam se, da je snov pri pouku biologije precej obsežna. Veliko teorije tako marsikomu predstavlja trn v peti. Na inštrukcijah zato nudim enostavno, razumljivo razlago, podprto s primeri, s čemer se olajša pomnjenje in pride veliko bolj prav, kakor učenje na pamet. Pri delu uporabljam tudi povzetke snovi, ki olajšajo in skrajšajo čas učenja doma.

Inštruktorica Tadeja

Več o meni

Zaključila sem univerzitetni študij smeri Bančništvo in finančni management, svojo pot pa nadaljujem na podiplomskem študiju Management na Ekonomski fakulteti. Poleg opravljanja rednih obveznosti na fakulteti pa delam tudi v računovodskem servisu. Tako sem praktično ves čas povezana z računovodstvom, tako v teoriji kot v praksi. Že od srednje šole sem rada pomagala sošolcem in prijateljem pri učenju snovi, tako da imam izkušenj s podajanjem snovi kar precej.

Dosežki

Moj cilj je, da učenca pripravim do znanja s katerim lahko rešuje lahke in bolj kompleksne naloge. Menim pa, da ni vse le v reševanju nalog, ampak skušam snov podkrepiti tudi s praktičnimi primeri saj je tako lažje razumeti podano snov. Opravljen predmet in pa navdušenja učenca ob dobro doseženem rezultatu je moj glavni cilj.

Način poučevanja

Sprva ocenim znanje, ki ga ima učenec in povprašam kakšen je njegov interes glede znanja in ocene pri predmetu. Skozi primere, s katerimi nadgradim osnovno znanje ga skušam privesti do celovitega znanja iz računovodstva. Snov podajam na razumljiv in preprost način tako, da učenec že na začetku vidi, da računovodstvo ni problematičen predmet in se tako znebi misli o neuspehu.

Inštruktorica Snežana

Več o meni

Sem magistrica poslovnih ved smeri Bančni in finančni management in študentka dvojnega magistrskega študija Poslovna informatika na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Moja želja po prenosu znanja na druge se je začela v absolventskem letniku prvega magisterija, ko sem pričela z inštruiranjem različnih predmetov Ekonomske fakultete ter izvajati tutorstvo na fakulteti. Uspešno poučevanje študentov, kakovostno znanje, iznajdljivost in samoiniciativnost so me pripeljali do položaja poslovna asistentka, kjer sem bila odgovorna za organizacijo in koordinacijo inštruktorjev.

Dosežki

Moji največji dosežki so izjemni študijski rezultati in uvrstitev med 5% najboljših študentov na Ekonomski fakulteti. Ob času študija sem imela priložnost nabrati veliko različnih izkušenj v financah in računovodstvu.

Način poučevanja

Pri poučevanju se vedno osredotočam na posameznega študenta in mu poskušam razložiti snov na razumljiv in enostaven način. Razlago prilagodim predznanju in hitrosti učenja študenta. Teorija in praktične izkušnje mi omogočajo celovit pristop k poučevanju in lažje razumevanje obravnavane tematike.

 

Ajda

Več o meni

Tuji jeziki so mojo pozornost pritegnili že v osnovni šoli, kjer sem tudi začela z njihovim učenjem. Morda je ravno to navdihnilo tudi mojo željo po potovanju in spoznavanju novih kultur.

Na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani sem zaključila dodiplomski študij na Oddelku za prevajalstvo (smer slovenščina-angleščina-nemščina) in pridobila naziv diplomirana jezikovna posrednica (UN). Sedaj zaključujem magistrski študij na istem oddelku.

Dosežki

Moje življenjsko poslanstvo pa je delo z otroki; naj si bo to varstvo, pomoč pri učenju, poučevanje ali pa inštruiranje.

V izziv mi je, da skupaj z učenci dosegamo nove uspehe. Delo z otroki me veseli zato, ker jih rada kaj novega naučim in ker v moje življenje vedno vnašajo pozitivno energijo.

Način poučevanja

Motivira me predvsem veselje otrok do učenja, njihova angažiranost ter vedoželjnost. V veselje mi je, kako s skupnimi močmi premagujemo ovire in svoje znanje z veseljem predajam naprej. Z otroki dobro shajam in jim dam že na začetku vedeti, da se vedno lahko obrnejo name. Otroci so mi tudi navdih, da stremim k temu, da sem boljši človek. Moj način poučevanja je takšen, da rada združim prijetno s koristnim, kar v praksi pomeni, da snov podajam na zanimiv in hkrati poučen način. Glede na to, da je vsak učenec drugačen, za vsakega posebej prilagodim način poučevanja tako, kot mu najbolj ustreza. Poleg tega pa se mi zdi izredno pomembno tudi to, da učence spodbudim k temu, da sami opazijo svoj napredek in so nanj tudi ponosni.

+ Življenjski moto, ideja, vizija:

Rada imam nove izzive, nikoli me ni strah poskusiti kaj novega. V življenju se mi zdi pomembno, da počneš nekaj, kar te navdihuje in osrečuje. Služba nam napolni žepe, potovanja pa dušo. Medtem ko se žep hitro sprazni, tisto v duši ostane za vedno.

Poleg tega pa je pomembno tudi znanje! Znanje je moč. To je tudi edina stvar, ki ti je ne more odvzeti prav nihče.

Inštruktorica Andreja

Več o meni

Sem absolventka Magistrskega študija Anglistike in Italijanščine na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Že od malih nog imam veliko veselje do tujih jezikov, kar me je tudi pripeljalo do študija angleščine in italijanščine. To svoje veselje do znanja tujih jezikov, ki je danes zelo cenjeno in pomembno, želim prenesti tudi na svoje učence in jim hkrati pokazati, da so tuji jeziki zabavni in zelo uporabni.

Dosežki

Največji dosežek in zadovoljstvo doživim, ko se pri inštruirancu pokažejo rezultati. Tako se skupaj veselimo na novo pridobljenega znanja in rezultatov.

Način poučevanja

Pri svojem delu inštruktorice, se vedno poskusim postaviti v vlogo učenca, da snov in težave vidim najprej iz učenčeve perspektive in nato izhajam od tam. Vedno se poskusim tudi prilagoditi posameznikovemu načinu učenja in dojemanja učne snovi, njegovemu predznanju in seveda tudi željam. Inštruirancem najprej razložim teoretično snov na podlagi in s pomočjo konkretnih primerov, nato skupaj z inštruirancem rešiva nekaj nalog, na koncu pa inštruiranec sam rešuje naloge, saj se držim pregovora, ki pravi, da vaja dela mojstra.

Inštuktorica Mateja

Več o meni

Sem Mateja in zaključujem magistrska programa Nemščine in Slovenistike na Filozofski fakulteti. S poučevanjem oz. inštruiranjem obeh jezikov se ukvarjam štiri leta, do boljših ocen sem pomagala in še pomagam tako osnovnošolcem, dijakom in študentom kot tudi odraslim.

Dosežki

Poleg prostovoljnih individualnih inštrukcij v sklopu Pedagoške prakse vsakodnevno ustvarjam učna gradiva za osnovne in srednje šole.

Način poučevanja

Prilagodim se vsakemu posamezniku oz. skupini posebej, njegovim/njenim željam ter zahtevam učnega načrta. Z menoj lahko tako utrdiš oz. se na novo naučiš slovnice, novega besedišča, teoretsko znanje pa nato preneseva v prakso, vadiva konverzacijo, po potrebi prevajava tekste (predvsem fakultete) in se pripravljava na pisanje (maturitetnih ali šolskih) esejev. Name se lahko obrneš tudi, če potrebuješ strokovno znanje dotične stroke nemščine (npr. gostinstvo, ekonomija..).

Sem velika ljubiteljica književnosti in poezije, zato se lahko v primeru težav pri razumevanju Prešerna, Goetheja in drugih velikih imen vedno obrneš name in skupaj bova analizirala in interpretirala slovenske ali nemške pesmi/literarna dela.

Pa še nekaj. Četudi nisi rojen jezikoslovec in ti omenjena jezika nikakor na gresta v glavo, veš pa, da ju moraš opraviti z željeno oceno – Skupaj smo in bomo vsemu kos. Alles Gute!

Inštruktor Tadej

Več o meni

Sem absolvent fizike na Fakulteti za matematiko in fiziko ter velik ljubitelj naravoslovja. Že od začetka srednje šole sem inštruiral prijatelje in znance, zdaj pa svoje znanje delim s širšim krogom ljudi. Prosti čas preživljam s prebiranjem znanstvene literature, igranjem šaha in s sprehodi v naravo.

Dosežki

Moj cilj tako pri fiziki kot matematiki je, da učenec snov razume in si jo tudi predstavlja. Takrat postaneta ta dva predmeta lahka in enostavna in nista več samo učenje formul na pamet.

Način poučevanja

Najprej pregledava snov, ki vam povzroča probleme pri učenju in oceniva predznanje. Nato sestavim učni program. Na začetku vsake snovi najprej začnem s teoretičnim uvodom v snov, nato se lotiva reševanja nalog, ki jih izberem iz zbirke nalog in na koncu vedno sledi domača naloga, ki jo naslednjič skupaj pregledava.

Inštruktor Jure

[Neaktiven] Inštruktor David

Več o meni

Sem magistrski študent fizike na FMF. Moja najljubša smer na faksu je matematična fizika – zato ni čudno, da inštruiram matematiko in fiziko. Inštruiram že zelo dolgo časa in sicer učence, dijake in študente. Inštruktor sem zato, ker rad razlagam snov drugim in nikoli se ne zgodi, da bi neko snov dvakrat razložil na isti način. Drugače, v prostem času kolesarim, hodim v hribe, rad tudi kaj zaigram na klavir. Sem tudi prostovoljec pri različnih humanitarnih projektih.

Dosežki

Na faksu sem bil tutor pri dveh predmetih, pišem tudi zbirko rešenih nalog.

Način poučevanja

Pri inštruiranju imam vedno dva cilja: da ti dobro razumeš snov in da sem jaz prepričan, da si razumel/- a. Če snov dobro razumeš, se itak učenja lažje lotiš potem, ko si sam/- a doma, kajne?

Inštruktorica Nataša

Več o meni

Sem študentka magistrskega študija finančne matematike na Fakulteti za matematiko in fiziko. Tekom študija sem se naučila veliko različnih stvari, tako na področju matematike, kot na področju ekonomije in statistike. Že od nekdaj sem rada pomagala prijateljem in sošolcem pri učenju matematike in nekaterih ostalih naravoslovnih predmetov, sedaj pa bi rada podajala naprej tudi svoje znanje statistike. Poleg študija se rada ukvarjam tudi s športom, kar mi daje še dodaten zagon pri učenju.

Dosežki

Moj cilj je pripraviti učenca, da se vsake naloge loti z razumevanjem in da reši veliko nalog tudi sam doma. Največji dosežek je zame, ko izvem za uspehe mojih učencev. Do sedaj sem doživela vedno zelo pozitivne odzive svojih učencev.

Način poučevanja

Najprej ocenim predznanje svojega učenca in vprašam, če ima kakšne posebne želje glede same snovi. Nato sestavim učni program, ki ga popolnoma prilagodim njegovim potrebam. Snov poskušam predstaviti na čim bolj zanimiv način, naloge pa izbiram zanimive in raznolike. Pri vsem tem se trudim ustvariti prijetno vzdušje za učenca in ga skušam spodbuditi k samostojnemu učenju.