Inštruktor Gabriel Ž.

Več o meni

Sem Gabriel Ž., diplomant fizike na Fakulteti za matematiko in fiziko v Ljubljani. Znanost me je navduševala že od otroštva – rad sem raziskoval, kako svet deluje, zakaj stvari padajo, gorijo ali se gibljejo, in kako je vse to povezano z zakoni narave. Skozi študij sem to otroško radovednost poglobil v razumevanje sveta, ki ga danes z veseljem delim z drugimi.

Inštruiram fiziko, matematiko in kemijo – tri predmete, ki se med seboj tesno prepletajo in skupaj tvorijo temelj naravoslovja. Verjamem, da je v znanosti skrita intrinzična lepota sveta: zakoni fizike razlagajo, kako deluje vesolje, kemija te zakone uporablja v praksi, matematika pa vse skupaj povezuje v natančen in logičen jezik.

Poučevanje zame ni le delo, ampak način, kako lahko svojo strast do znanosti prenesem naprej. Verjamem, da razumevanje naravoslovja spodbuja logično in kritično razmišljanje, ki je danes pomembnejše kot kadarkoli prej. Zato se pri vsakem učencu potrudim, da snov ne ostane le zapisana na papirju, ampak postane razumljena, uporabna in – kolikor se da – tudi zanimiva.

Izkušnje

Z inštruiranjem sem začel že v gimnaziji, ko sem pomagal sošolcem pri razlagi zahtevnejših poglavij iz matematike in fizike. Takrat sem ugotovil, da me veseli, ko lahko znanje posredujem na način, ki nekomu “odpre oči” in mu omogoči, da sam pride do rešitve.

S poučevanjem sem nadaljeval tudi na fakulteti in danes redno pomagam učencem, dijakom in študentom nižjih letnikov pri razumevanju in obvladovanju snovi iz fizike, matematike in kemije. Pomagam pri sprotnem učenju, pripravi na teste, popravne izpite in maturo.

Moji učenci pravijo, da jim snov po razlagi postane veliko bolj logična in “smiselna”. Prav to je moj cilj – da učencem pokažem, da naravoslovje ni zbirka formul, ampak način razmišljanja, ki ga lahko uporabimo v vsakdanjem življenju.

V praksi sem spoznal, da so težave pri teh predmetih pogosto posledica nerazumevanja osnovnih konceptov, zato vedno začnem pri temelju in postopno gradim znanje naprej.

Način dela

Naravoslovni predmeti, predvsem fizika in matematika, se marsikateremu učencu sprva zdijo zapleteni, abstraktni ali celo “nemogoči”. Moj pristop temelji na tem, da najprej poenostavim in razložim osnovne pojme, šele nato pa gradimo proti zahtevnejšim temam. Verjamem, da lahko vsak osvoji še tako kompleksen koncept, če ima dovolj potrpežljivosti, razumevanja in primerne razlage.

Pri delu vedno poskrbim, da učenec razume, zakaj nekaj deluje, ne le kako se izračuna. Znanstveno razmišljanje je kot sestavljanka – ko učenec vidi, kako se koščki povezujejo, snov postane logična in zanimiva.

Med urami rada uporabljam konkretne primere, eksperimentalne razlage in praktične naloge, saj verjamem, da je vaja najboljši učitelj. Snov pogosto predstavim skozi vsakdanje situacije – od gibanja avtomobilov do delovanja elektronskih naprav – da jo učenec lažje poveže z realnostjo.

Vedno skušam ohraniti sproščeno in prijetno vzdušje, kjer učenec brez strahu postavlja vprašanja in razmišlja na svoj način. Učenci so pri meni spodbujeni, da sodelujejo, razmišljajo in poskušajo sami rešiti naloge – jaz pa jih vodim, popravljam in spodbujam k iskanju logičnih poti do rešitve.

Na koncu vsake ure skupaj ponoviva bistvo snovi, utrdiva razumevanje s kratkimi vajami in postaviva cilje za naslednjič. Moj cilj je, da učenec sčasoma postane samostojen in samozavesten pri reševanju nalog.

Zakaj izbrati moje inštrukcije?

  • Inštruiram fiziko, matematiko in kemijo za osnovnošolce, dijake in študente nižjih letnikov.
  • Poudarjam razumevanje snovi, ne le učenje formul.
  • Snov razlagam na preprost, intuitiven in praktičen način.
  • Ure potekajo v sproščenem in motivacijskem okolju.
  • Spodbujam samostojnost, logično razmišljanje in samozavest pri reševanju nalog.

Verjamem, da se lahko vsak učenec nauči naravoslovnih predmetov, če jih razume. Z malo potrpežljivosti, vaje in pravim pristopom lahko tudi najtežja snov postane razumljiva – in celo zanimiva.

Inštruktorica Zoja H.

Več o meni

Sem Zoja, absolventka anglistike in germanistike na Filozofski fakulteti v Ljubljani. Ljubezen do jezikov me spremlja že od otroštva – fasciniralo me je, kako z različnimi jeziki spoznavamo nove kulture, načine razmišljanja in poglede na svet. Jeziki so po mojem mnenju ključno orodje za razumevanje drugih ljudi in za odpiranje novih priložnosti.

Svoje navdušenje nad angleščino in nemščino želim prenesti tudi na mlajše generacije. Verjamem, da se lahko vsak otrok nauči tujega jezika, če mu je snov predstavljena na razumljiv, zanimiv in sproščen način. Pri poučevanju vedno izhajam iz tega, da je vsak učenec edinstven – ima svoj tempo, svoj način razmišljanja in svoj način učenja. Moj cilj je, da se vsak otrok pri učenju jezika počuti uspešnega, slišanega in spodbujenega.

Poleg študija sem se veliko posvetila razumevanju učnih potreb otrok z različnimi izzivi – še posebej tistih, ki imajo težave z zbranostjo ali bralnim razumevanjem. Verjamem, da je z potrpežljivostjo in pravilnim pristopom mogoče doseči napredek pri vsakem učencu.

Izkušnje

Svoje prve izkušnje sem pridobila z inštruiranjem angleščine učencem z ADHD in disleksijo, kar me je naučilo, kako pomembno je prilagoditi tempo in način razlage posamezniku. Spoznala sem, da otroci z učnimi težavami pogosto potrebujejo le več razumevanja, strukturiran pristop in občutek varnosti, da lahko pokažejo svoj pravi potencial.

Izjemno dragoceno izkušnjo sem pridobila tudi v Nemčiji, kjer sem poučevala nemščino otroke z vsega sveta – iz Francije, Kitajske, ZDA in Turčije – v okviru jezikovnih tečajev organizacije IP International Projects v Ebernburgu. Poučevala sem začetno stopnjo nemščine in tako spoznala različne pristope k učenju jezika v mednarodnem okolju.

Poleg tega sem poučevala nemščino v Montessori šoli, kjer sem se naučila uporabljati metode, ki spodbujajo otrokovo samostojnost, radovednost in sodelovanje pri učenju. Vse te izkušnje so mi pomagale oblikovati pristop, ki združuje strukturo, razumevanje in kreativnost.

Sem učljiva, vztrajna in odgovorna. Delo z otroki in mladostniki mi daje energijo in veselje, saj verjamem, da z vsakim učencem skupaj rastem tudi sama – kot učiteljica in kot oseba.

Način dela

Pri poučevanju angleščine in nemščine si vedno vzamem čas, da spoznam učenca – njegove interese, predznanje in način razmišljanja. Verjamem, da mora biti učenje prilagojeno posamezniku, zato ure vedno načrtujem glede na njegov tempo in cilje.

Snov razlagam na jasen, razumljiv in življenjski način, pogosto z uporabo primerov iz vsakdanjih situacij, dialogov in interaktivnih vaj. Rada vključim igre, kvize in pogovore, saj se učenci jezika najhitreje učijo skozi uporabo in sodelovanje.

Na koncu vsake ure pripravim kratke vaje za utrjevanje, s katerimi učenec samostojno ponovi in preizkusi pridobljeno znanje. Če gre za pripravo na test ali ocenjevanje, se posebej posvetim tipičnim nalogam in nalogam iz prejšnjih let, da otrok dobi občutek za strukturo preverjanja.

Pri učencih, ki imajo posebne učne potrebe (npr. ADHD ali disleksijo), vedno poskrbim, da so ure strukturirane, a hkrati sproščene. Tak pristop jim pomaga, da se lažje osredotočijo in postopno gradijo samozavest.

Zakaj izbrati moje inštrukcije?

  • Inštruiram angleščino in nemščino za osnovnošolce, dijake in otroke z učnimi težavami.

  • Uporabljam individualni in spodbuden pristop, prilagojen tempu učenca.

  • Poudarek dajem razumevanju jezika, aktivni uporabi in samozavestni komunikaciji.

  • Uporabljam interaktivne metode učenja – pogovor, igre, vaje in primere iz vsakdanjega življenja.

  • Pri delu sem potrpežljiva, razumevajoča in pozitivno naravnana, saj verjamem, da prijetno okolje spodbuja uspeh.

Verjamem, da lahko vsak otrok ob pravem pristopu razvije ljubezen do jezika. Z razumevanjem, vztrajnostjo in kančkom kreativnosti se učenje spremeni v zanimivo potovanje – in prav to želim ponuditi vsakemu svojemu učencu.

Inštruktorica Karidia K.

Več o meni

Sem Karidia, študentka biokemije na Fakulteti za kemijo in kemijsko tehnologijo v Ljubljani, kjer zaključujem prvo stopnjo izobraževanja. Že od otroštva me navdušuje naravoslovje – bila sem tisti otrok, ki je ure in ure preživela z mikroskopom, opazovala vzorce iz narave in si zastavljala vprašanja o tem, kako svet okoli nas sploh deluje.

S študijem biokemije sem svojo otroško radovednost spremenila v poglobljeno razumevanje živega sveta in njegovih kemijskih procesov. Biokemija je namreč čudovita kombinacija kemije, biologije in matematike – treh področij, ki jih danes z veseljem poučujem. Prav ta povezava med teorijo in prakso me vedno znova navdušuje, saj naravoslovje razkriva, kako se na videz zapleteni pojavi prepletajo v logično celoto.

Z inštruiranjem želim to strast do raziskovanja prenesti tudi na učence in jim pokazati, da znanje iz naravoslovnih predmetov ni le za šolske ocene, ampak tudi za razumevanje sveta okoli nas.

Izkušnje

S poučevanjem kemije, biologije in matematike sem se začela ukvarjati že med študijem, ko so me sošolci in znanci večkrat prosili za pomoč pri razlagi zahtevnejših poglavij. Hitro sem ugotovila, da imam veliko potrpljenja in veselje do dela z mladimi – še posebej, ko vidim, da učenec končno razume nekaj, kar mu je bilo prej nerazumljivo.

V zadnjih letih sem sodelovala z učenci osnovnih in srednjih šol, ki so potrebovali dodatno razlago, pripravo na teste ali pomoč pri pripravi na maturo iz kemije in biologije. Moje predznanje iz biokemije mi omogoča, da snov razlagam širše in povezano – kemijske reakcije, biološke procese in matematične izračune združujem v logično zgodbo, kar učencem pomaga razumeti snov celovito in dolgoročno.

Pri delu opažam, da imajo mnogi učenci težave, ker se učijo “na pamet”, ne da bi razumeli bistvo. Moj cilj je, da jim pokažem, zakaj nekaj deluje, ne le kako. Ko učenec razume ozadje, si znanje veliko lažje zapomni in ga zna uporabiti tudi v novih nalogah.

Način dela

Pri poučevanju sem natančna, potrpežljiva in prilagodljiva. Na začetku ure si vedno vzamem čas, da ocenim, koliko učenec že zna, kje ima težave in kaj želi doseči. Nato pripravim načrt, ki ustreza njegovemu tempu in učnemu stilu. Nekateri učenci potrebujejo več vizualnih primerov, drugi bolj teoretično razlago, tretji pa dodatne vaje – zato vedno poskrbim, da je snov podana na način, ki posamezniku res ustreza.

Pri kemiji rada razlagam s pomočjo grafičnih prikazov in primerov iz vsakdanjega življenja, da so reakcije in procesi lažje razumljivi. Pri biologiji snov povezujem z delovanjem človeškega telesa in naravnih pojavov, kar učencem pomaga pri zapomnitvi. Pri matematiki pa se osredotočam na razumevanje logike postopkov, ne le na izračun rezultatov.

Pomembno mi je, da so ure sproščene in motivacijske. Verjamem, da se učimo veliko bolje, ko nas snov zanima in se pri učenju počutimo prijetno. Zato pogosto vključujem pogovor, vprašanja in kratke razlage, ki učencem pomagajo snov povezati z vsakdanjim življenjem.

Poleg razlage vedno pripravim vaje in dodatne naloge, saj se znanje utrjuje skozi prakso. Skupaj rešujeva naloge, razčleniva napake in iščeva načine, kako se jim izogniti. Na koncu ure povzameva snov in se dogovoriva za naslednje korake, da je napredek jasen in merljiv.

Zakaj izbrati moje inštrukcije?

  • Inštruiram kemijo, biologijo in matematiko za osnovno- in srednješolce.

  • Nudim pomoč pri pripravi na teste, popravne izpite in maturo.

  • Razlage so jasne, logične in podprte s primeri iz vsakdanjega življenja.

  • Tempo in pristop vedno prilagodim posameznemu učencu.

  • Ure potekajo v sproščenem, vzpodbudnem in motivacijskem okolju.

Moj cilj je, da učenci razvijejo razumevanje, samozavest in veselje do učenja. Verjamem, da se lahko vsak nauči kemije, biologije ali matematike – če mu snov nekdo predstavi na zanimiv, razumljiv in logičen način. Z malo potrpežljivosti in pravim pristopom se tudi najtežja snov spremeni v nekaj, kar lahko obvlada vsak.

Inštruktorica Gaja J.

Več o meni

Sem Gaja, diplomirana anglistika Filozofske fakultete v Ljubljani. Angleščina mi je bila blizu že od otroštva! Od pesmi, knjig in filmov do potovanj, kjer sem spoznala, kako pomembno je znati jasno in samozavestno komunicirati v tujem jeziku.

Ljubezen do jezika se je hitro prepletla z zanimanjem za angleško kulturo, kar me je vodilo tudi v Združeno kraljestvo. Tam sem svoje znanje in izgovorjavo še dodatno izpopolnila. Tam sem prvič zares občutila, kako živa in dinamična je angleščina – in prav to energijo želim prenesti tudi v svoje ure.

Z inštrukcijami sem začela že med študijem, ko sem ugotovila, da me delo z mladimi izjemno veseli. Verjamem, da je znanje angleščine ena najuporabnejših veščin za življenje, saj odpira vrata tako v svet izobraževanja kot tudi kariere in potovanj. Moje poslanstvo je pomagati učencem, dijakom in odraslim, da pri učenju jezika izgubijo strah, pridobijo samozavest in angleščino začnejo uporabljati z veseljem.

Izkušnje

Sodelovala sem z učenci različnih starosti in predznanj – od osnovnošolcev, ki delajo prve korake v angleščini, do srednješolcev, ki se pripravljajo na teste, izpite in maturo, ter odraslih, ki želijo izboljšati svoje komunikacijske spretnosti za delo ali potovanja.

Skozi delo sem spoznala, da ima vsak posameznik svoj edinstven stil učenja. Nekateri hitreje napredujejo pri pogovoru, drugi potrebujejo več časa za slovnico ali pisanje. Zato pri vsakem učencu začnem z razumevanjem njegovega predznanja, močnih področij in izzivov. Na tej podlagi prilagodim razlago, tempo in naloge, da učenec napreduje sistematično in z občutkom uspeha.

Pri poučevanju uporabljam kombinacijo razlage, pogovora, vaj in interaktivnih dejavnosti, ki vključujejo poslušanje, branje, pisanje in govor. Poudarek dajem praktični uporabi jezika – ne gre le za učenje pravil, temveč za to, da učenec zna angleščino uporabljati v realnih situacijah.

Posebej rada delam z dijaki, ki se pripravljajo na maturo iz angleščine, saj vem, kako pomembno je obvladati vse dele izpita – od slovnice in pisnega izražanja do razumevanja besedil in ustnega nastopa. S praktičnimi primeri, vajami in starimi maturitetnimi nalogami jih naučim, kako se samozavestno soočiti z nalogami in se izogniti najpogostejšim napakam.

Način dela

Sem velika zagovornica individualnega pristopa, saj verjamem, da ni enega načina učenja, ki bi ustrezal vsem. Uro vedno prilagodim glede na predznanje, cilj in način preverjanja znanja – ali gre za ustni del, pisni test ali pripravo na izpit. Tako lahko dam poudarek tistim delom jezika, kjer učenec potrebuje največ podpore: črkovanju, izgovorjavi, slovničnim pravilom ali pisanju esejev.

Pri razlagi se trudim, da snov vedno predstavim jasno, razumljivo in zanimivo. Pogosto vključim primerjave, dialoge in praktične primere iz vsakdanjega življenja, saj verjamem, da se jezika najlažje naučimo skozi resnične situacije.

Pomembno mi je tudi, da so ure interaktivne in sproščene – učenec naj se počuti varno, da postavlja vprašanja, preizkuša nove besede in izraze ter pri tem dela napake, iz katerih se uči. Po vsaki uri skupaj pregledava, kaj sva osvojila, in določiva cilje za naprej.

Moj cilj ni le izboljšanje ocen, ampak predvsem to, da učenec angleščino začne uporabljati z veseljem in samozavestjo.

Zakaj izbrati moje inštrukcije?

  • Inštruiram angleščino za osnovnošolce, srednješolce in odrasle.

  • Pomagam pri pripravi na teste, izpite in maturo.

  • Poudarjam razumevanje, izgovorjavo in praktično rabo jezika.

  • Ure so interaktivne, zanimive in prilagojene posamezniku.

  • Učence spodbujam k aktivnemu sodelovanju, pogovoru in samostojnemu učenju.

Verjamem, da se je jezika mogoče naučiti na prijeten in učinkovit način. Z vztrajnostjo, pravim pristopom in dobro energijo postane angleščina nekaj več kot šolski predmet – postane orodje za izražanje, ustvarjanje in povezovanje z ljudmi po svetu.

Inštruktor Martin K.

Več o meni

Ime mi je Martin, diplomant matematike na Fakulteti za matematiko in fiziko v Ljubljani. Že od nekdaj me navdušuje svet števil, enačb in zakonitosti, ki stojijo za naravnimi pojavi. Matematika in fizika me učita logičnega razmišljanja in potrpežljivosti. Zato mi delo z učenci, ki se s temi predmeti spopadajo, predstavlja velik izziv in hkrati zadovoljstvo.

Z inštrukcijami se ukvarjam že več let, v tem času pa sem pomagal številnim učencem, dijakom in študentom pri razumevanju snovi, pripravi na teste, izpite in maturo. Poučujem matematiko in fiziko za osnovnošolce, srednješolce ter študente nižjih letnikov naravoslovnih fakultet in višjih šol.

Moje delo me izpolnjuje, ker verjamem, da lahko z dobrim razumevanjem teorije in pravilnim pristopom vsak učenec razvije zaupanje vase in začne dojemati matematiko ter fiziko kot logično, uporabno in zanimivo področje.

Izkušnje

Ker se z inštruiranjem ukvarjam že več let, zelo dobro poznam učne načrte in stopnjo zahtevnosti tako osnovnošolskega kot srednješolskega programa. Z izkušnjami sem razvil občutek, kako hitro prepoznati, kje ima učenec težave, in kako mu snov približati na način, da jo resnično razume.

Poleg učencev in dijakov sodelujem tudi s študenti, predvsem z naravoslovnih in tehniških smeri, ki potrebujejo pomoč. Ugotovil sem, da je največji izziv učencev pogosto prav prehod od razumevanja teorije do samostojnega reševanja praktičnih nalog. Prav zato v mojih urah veliko časa namenimo reševanju nalog in razumevanju postopkov, ne le končnih rezultatov.

Veliko dijakov sem uspešno pripravil na maturo, številnim osnovnošolcem pa pomagal izboljšati ocene in zgraditi samozavest pri predmetih, ki so jim prej povzročali preglavice. Posebno zadovoljstvo mi prinaša, ko učenec, ki je bil sprva prepričan, da mu matematika ali fizika “ne gre”, začne razumeti snov in dosega odlične rezultate.

Način dela

Vsake ure inštrukcij se lotim postopno in premišljeno. Na začetku si vzamem nekaj časa, da skupaj z učencem pregledava snov, razloživa ključne koncepte in pojasniva, zakaj so pomembni. Verjamem, da je dobro razumevanje teorije temelj uspeha, zato se nikoli ne lotimo reševanja nalog, dokler učenec ne razume osnov.

Ko je teorija jasna, sledi reševanje nalog. Trudim se, da v času inštrukcij obdelava čim več različnih tipov nalog, saj to učencu omogoča, da dobi občutek za raznolikost pristopov in ima nato doma čim več zgledov, po katerih se lahko zgleduje. Na naslednjih srečanjih pa se najprej posvetiva vprašanjem, ki so se pojavila pri samostojnem delu – tako se čas na inštrukcijah res porabi tam, kjer učenec potrebuje največ pomoči.

Pri delu z učenci se vedno trudim, da razlago prilagodim posamezniku. Vsak učenec ima svoj način razmišljanja, zato ni enega pristopa, ki bi deloval za vse. Včasih je bolj učinkovit logičen pristop, drugič intuitiven ali vizualen. Pomembno mi je, da snov predstavim na zanimiv in razumljiv način, saj le tako učenec razvije pozitiven odnos do predmeta.

Zavedam se, da matematika in fizika nista vedno med najljubšimi predmeti, a sem prepričan, da se z jasno razlago, potrpežljivostjo in malo truda lahko v vsakem učencu prebudi zanimanje in veselje do teh dveh ved.

Zakaj izbrati moje inštrukcije?

  • Inštruiram matematiko in fiziko za osnovnošolce, srednješolce in študente nižjih letnikov.

  • Odlično poznam učne načrte ter zahtevnost in strukturo testov in izpitov.

  • Pouk prilagodim posamezniku – njegovemu tempu, ciljem in predznanju.

  • Najprej poskrbim za razumevanje teorije, nato sledijo raznolike naloge, s katerimi učence spodbujam k samostojnemu razmišljanju.

  • Učencem pomagam razviti samozavest, vztrajnost in pozitiven odnos do učenja.

Moj cilj je, da vsak učenec odide z ure z občutkom, da je snov razumel in da zna samostojno napredovati. Verjamem, da lahko z vztrajnostjo, pravilnim pristopom in pozitivno energijo matematika in fizika postaneta predmeta, pri katerih učenci ne le uspejo – ampak tudi uživajo.

Inštruktor Sašo J.

Več o meni

Sem Sašo J., diplomant matematike na FMF (UNI-LJ), profesor matematike na Horizontu. Ljubezen do števil me spremlja že od otroštva. Matematika me je vedno navduševala, izzivala in mi predstavljala vir energije, znanja in veselja. Zame je matematika več kot le predmet v šoli. Je način razmišljanja, ki nas uči logike, vztrajnosti in reševanja problemov v vsakdanjem življenju.

Skozi leta sem spoznal, da marsikomu matematika predstavlja izziv, pogosto zaradi pomanjkanja ustrezne razlage, motivacije ali samozavesti. Prav zato sem se odločil svoje znanje deliti z drugimi – da učencem, dijakom in študentom pokažem, da je matematika lahko razumljiva, uporabna in celo zabavna, če jo razložimo na pravi način.

Izkušnje

Z inštruiranjem se ukvarjam že več let. V tem času sem sodeloval z učenci osnovnih šol, dijaki gimnazij in tehniških smeri ter tudi s študenti nižjih letnikov fakultet, ki se pri matematičnih predmetih srečujejo z zahtevnejšimi koncepti. Pomagam pri predmetih, kot so analiza, linearna algebra, logika, verjetnost in statistika. Pri delu se vedno osredotočam na razumevanje osnov, brez katerih nadaljnje snovi ni mogoče uspešno osvojiti.

Moje izkušnje so mi pokazale, da ni univerzalnega pristopa, ki bi ustrezal vsem. Mlajši učenci potrebujejo več spodbude in motivacije, dijaki več razlage logike postopkov in praktičnih primerov, študenti pa pogosto sistematičen pregled snovi in pomoč pri razumevanju abstraktnih pojmov. Prav v prilagodljivosti vidim največjo vrednost svojega dela – vsakemu posamezniku skušam približati matematiko na način, ki mu najbolj ustreza.

Številnim dijakom sem pomagal pri pripravi na maturo, študentom pa pri razumevanju in uspešnem opravljanju izpitov iz matematičnih predmetov. Z veseljem spremljam, kako se z rednim delom in postopnim razumevanjem snovi samozavest učencev in študentov hitro dvigne.

Način dela

Vsako uro začnem s pogovorom o tem, kaj učenec ali študent že zna in kje se pojavijo težave. Na tej osnovi skupaj določiva cilje – ali gre za sprotno razumevanje snovi, izboljšanje ocen, pripravo na test, popravni izpit, maturo ali univerzitetni izpit.

Razlago vedno gradim postopno in pregledno: najprej razložim teorijo, nato skupaj rešujeva primere in naloge, kjer snov prenesemo v prakso. Pomembno mi je, da učenec ali študent razume ne le, kako priti do rezultata, ampak tudi zakaj je postopek takšen, kot je.

Pri delu uporabljam različne pristope – od klasičnih metod reševanja nalog do sodobnih interaktivnih razlag, grafičnih ponazoritev in primerjav z resničnimi situacijami. Zavedam se, da se matematika najlažje razume, ko jo povežemo z vsakdanjimi izkušnjami.

Učence in študente spodbujam, da se aktivno vključujejo v proces – najprej sami poskusijo rešiti nalogo, jaz pa jih nato usmerjam in jim pomagam razumeti napake. Tako ne pridobijo le znanja, temveč tudi samozavest in občutek napredka. Po vsaki uri skupaj preveriva razumevanje in določiva naslednje korake za nadaljnji napredek.

Zakaj izbrati moje inštrukcije?

  • Inštruiram matematiko za osnovno-, srednješolce in študente nižjih letnikov fakultet.

  • Nudim pomoč pri sprotnem učenju, testih, popravnih izpitih, maturi in fakultetnih izpitih.

  • Uporabljam jasne, logične razlage in konkretne primere iz prakse.

  • Poučevanje prilagodim posamezniku – njegovemu tempu, ciljem in znanju.

  • Spodbujam samostojnost, razumevanje in pozitiven odnos do matematike.

Verjamem, da se lahko vsak nauči matematike, če ima ob sebi nekoga, ki zna prisluhniti in razložiti na prav način. S potrpežljivostjo, razumevanjem in dobrim načrtom postane matematika predmet, ki ga ni več treba »preživeti«, ampak ga je mogoče razumeti – in celo vzljubiti.

Inštruktor Žiga K.

Več o meni

Sem Žiga, diplomiran inženir kemijskega inženirstva, kjer se prepletajo kemija, matematika in fizika v celovito znanstveno področje.

Poučevanje mi pomeni več kot zgolj prenos znanja – je predvsem razumevanje učenca in njegovih potreb. Verjamem, da se z vztrajnostjo, jasnimi razlagami in pravilnim pristopom tudi zahtevne naravoslovne teme lahko predstavijo na razumljiv in dostopen način. Moj cilj je učencem pokazati, da so matematika, kemija in fizika predmeti, ki jih je mogoče obvladati in jih celo vzljubiti.

Izkušnje

V času svojega dela sem poučeval številne osnovnošolce in srednješolce. Pomagal sem pri rednem učenju, razlagi snovi, pripravi na teste, popravne izpite in maturo. Učence sem usmerjal k razumevanju teorije in samostojnemu reševanju nalog, kar jim je prineslo boljše rezultate in večjo samozavest.

Moje izkušnje so pokazale, da vsak učenec potrebuje svoj pristop. Nekateri želijo bolj strukturirane in jasne razlage, drugim pa ustreza, da skupaj rešujemo primere in postopke večkrat ponovimo. Številnim dijakom sem pomagal premagati strah pred naravoslovnimi predmeti, jih pripravil na maturitetne naloge in jim pokazal, da je snov ob pravem pristopu obvladljiva.

Način dela

Pri vsaki uri najprej preverim, kaj učenec že zna in kje so njegove težave. Nato razlago gradim postopoma – najprej teorija, nato vaje in konkretne naloge. Razlago vedno prilagodim tempu učenca in jo podprem s praktičnimi primeri, saj se naravoslovje najbolje razume, ko ga povežemo z življenjem.

Pri matematiki se osredotočam na razumevanje postopkov in logično razmišljanje. Pri kemiji je poudarek na povezovanju teorije z vsakdanjimi pojavi in eksperimentalnimi izhodišči. Pri fiziki pa pogosto uporabljam primere in ilustracije, ki olajšajo razumevanje abstraktnih pojmov. Učenca vedno spodbujam, da se sam loti nalog, jaz pa ga pri tem usmerjam in vodim, kadar se zatakne.

Vsako uro zaključiva s kratkim povzetkom in načrtom za naprej. Po potrebi pripravim dodatne vaje, ki učencu pomagajo utrditi snov tudi doma.

Inštruktorica Ana M.

Več o meni

Sem Ana M., diplomirana germanistka in diplomantka italijanskega jezika in književnosti. Jeziki so moja velika strast, saj verjamem, da človek velja toliko, kolikor jezikov zna. Angleščina, nemščina in italijanščina niso zame zgolj orodja sporazumevanja. Vsi ti jeziki so mostovi, ki povezujejo različne kulture in nam omogočajo globlje razumevanje sveta.

Sem odprta, potrpežljiva in vedoželjna oseba, ki uživa v delu z ljudmi, predvsem pa v tem, da lahko drugim odpiram vrata v svet jezikov. Poučevanje me navdihuje, ker vsak učenec prinese svojo zgodbo, cilje in motivacijo, jaz pa mu lahko pomagam najti najboljšo pot do znanja. Moj cilj je, da učenje jezikov postane prijetno, razumljivo in navdihujoče tako za osnovnošolce in srednješolce kot tudi za odrasle, ki se želijo jezika naučiti iz osebnih ali poklicnih razlogov.

Izkušnje

V preteklih letih sem poučevala in inštruirala učence različnih starosti in ravni znanja. Sodelovala sem z osnovnošolci, ki so potrebovali pomoč pri prvih stikih z jezikom, z dijaki, ki so se pripravljali na popravne izpite, teste in maturo. Delala sem tudi z odraslimi, ki so želeli svoje znanje angleščine, nemščine ali italijanščine izboljšati zaradi službe, potovanj ali osebnih ciljev.

Moje izkušnje so mi pokazale, kako raznoliki so učenci in kako pomembno je poučevanje prilagoditi posamezniku. Nekateri potrebujejo jasen, postopni in strukturiran pristop, drugi bolj sproščeno učenje skozi pogovor, igranje vlog ali delo z avtentičnimi besedili. Pri pripravi na maturo sem številnim dijakom pomagala izboljšati ocene, premagati tremo pri ustnem delu ter pridobiti samozavest pri pisanju esejev in reševanju maturitetnih pol. Pri odraslih pa pogosto opažam, da jih je treba predvsem spodbuditi k sproščenemu govoru. Zato vaje oblikujem tako, da jim omogočajo čim več praktične uporabe jezika.

Način dela

Pri inštrukcijah vedno izhajam iz predznanja učenca. Skupaj določiva cilje – ali gre za izboljšanje ocen, pripravo na izpit, nadgradnjo znanja ali učenje jezika za osebno rabo. Nato gradiva ure tako, da učenec snov dojema postopno, pregledno in sistematično.

Razlago vedno prilagodim tempu razumevanja. Uporabljam različne metode: klasične vaje in delovne liste, pogovore, poslušanje in analizo avtentičnih besedil, branje člankov, pa tudi interaktivne igre, ki popestrijo učenje. Zelo rada razlago podpiram s praktičnimi primeri, saj učenec tako vidi, kako lahko znanje jezika uporabi v resničnih življenjskih situacijah.

Pri angleščini pogosto delamo na razumevanju slovnice skozi primere in pogovore. Pri nemščini pa se posvetimo predvsem sistematični gradnji besedišča in pravilni tvorbi stavkov, ki marsikomu povzroča težave. Pri italijanščini rada vključim tudi kulturne vsebine, saj učence dodatno motivira spoznavanje italijanske glasbe, filma ali kulinarike.

Na koncu ure vedno preverim, kaj sva predelala, in učencu pomagam narediti načrt za naprej. Po potrebi pripravim dodatna gradiva za samostojno delo, saj verjamem, da se jezik najbolje osvoji s kombinacijo razlage, vaje in uporabe v praksi.

Inštruktorica Laura S.

Več o meni

Sem Laura, magistrica slovenistike in hispanistike, trenutno pa se dodatno izpopolnjujem v okviru pedagoško-andragoškega izobraževanja. Že od nekdaj me navdušuje raziskovanje jezikov, kulture in načina, kako jeziki povezujejo ljudi. Sem odprta, vedoželjna in potrpežljiva oseba, ki verjame, da se lahko učimo vse življenje. Prav zaradi tega me poučevanje izpopolnjuje – vsak stik z učenci mi prinaša novo energijo in me spodbuja, da iščem še boljše načine razlage in motivacije. Moj cilj je približati jezike tako osnovnošolcem in srednješolcem kot tudi odraslim, ki se želijo bodisi pripraviti na izpit, zvišati ali popraviti šolsko oceno, bodisi izboljšati svoje znanje zaradi službe, potovanj ali osebnih želja.

Izkušnje

Pri inštrukcijah slovenščine in španščine sem sodelovala z učenci različnih stopenj – od osnovne šole, preko srednjih šol, do posameznikov, ki so se učili jezika iz osebnega interesa. Skozi leta sem spoznala, kako pomembno je razlago prilagoditi posamezniku. Nekateri učenci potrebujejo počasnejši, bolj strukturiran pristop, drugim pa ustreza pogovor, igranje vlog in sproščeno delo z besedilom. Pri pripravi na popravne izpite in maturo iz slovenščine sem pomagala številnim dijakom, ki so z mojo pomočjo uspešno izboljšali ocene in pridobili samozavest pri pisanju esejev, analizi besedil ali ustnem nastopu. Prav tako imam izkušnje z inštrukcijami španščine, kjer dijakom in odraslim pomagam premagati začetne strahove in jim pokažem, da je španščina živahen, melodičen jezik, ki ga je s pravim pristopom prijetno in zabavno usvajati.

Način dela

Verjamem, da je učenje jezika uspešno takrat, ko ga povežemo z življenjskimi izkušnjami. Pouk vedno prilagodim predznanju, interesom in ciljem učenca. Pri inštrukcijah slovenščine pogosto delamo na razumevanju slovnice skozi praktične primere, pisanje krajših besedil in utrjevanje maturitetnih tem. Pri španščini pa uporabljam kombinacijo vaj, pogovorov, poslušanja pesmi, branja člankov in vsakdanjih situacij, ki jih lahko prenesemo v prakso. Tako učenci hitro vidijo napredek in izgubijo strah pred govorjenjem.

Pri delu uporabljam različne metode: od klasičnih vaj in delovnih listov do interaktivnih nalog, iger in pogovorov. Po razlagi vedno sledijo vaje, kjer snov utrdimo in jo prenesemo v prakso. Verjamem, da se jezika naučimo skozi uporabo, zato učence spodbujam k aktivni udeležbi in samostojnemu razmišljanju. Po inštrukcijah nudim tudi dodatna gradiva in podporo, da učenec lažje nadaljuje z učenjem.

Moje poslanstvo je pokazati, da učenje jezika ni breme, temveč priložnost za rast, uspeh in nove povezave. Če iščete kakovostne inštrukcije slovenščine ali španščine, prilagojene vašim potrebam, vas z veseljem popeljem po poti do boljšega znanja in večje samozavesti.

 

Inštruktorica Zala L.

Več o meni

Sem Zala, diplomirana mikrobiologinja, ki zaključuje magisterski študij Industrijske farmacije na Fakulteti za farmacijo v Ljubljani. Biologije ne vidim zgolj kot šolski predmet, ampak kot temelj razumevanja vsega okoli nas. Pri inštrukcijah želim ta širši pogled prenesti tudi na učence, da biologije ne dojemajo kot skupek podatkov in se učijo besedila na pamet, ampak, da razumejo koncepte živega okoli sebe.

Izkušnje

Delo z učenci iz različnih stopenj šolanja in različnim dosegom razumevanja me je naučilo prilagoditi razlago glede na posameznika. Glede na pozitivne odzive in opravljene popravne izpite menim, da se dobro znajdem pri razlagi tako na ravni poklicnih šol, kot tudi gimnazij.

Način dela

Pred razlago preverim dosedanje znanje in razumevanje snovi in nato začnem z osnovo. Glede na hitrost razumevanja prilagodim tempo razlage in kompleksnost uporabljenih terminov, primerov. Vedno sproti preverjam učenca, če razume razlago in strmim k nadgradnji.