Katja

Več o meni

Študiram na Fakulteti za računalništvo in informatiko, pred tem pa sem obiskovala tehniško gimnazijo na Vegovi. Tekom šolanja sem se naučila programiranja v jezikih Java in C, uporabljam pa tudi jezike Javascript, HTML, CSS in Bash. Ker je fotografija moj hobi, sem se specializirala tudi za urejanje fotografij v Adobe Photoshop-u.

Dosežki

Kurikulum tečaja programiranja v jezikih Java in C sem sestavila na podlagi bogatih izkušenj in znanja, kar s pridom uporabljajo tudi moji tečajniki.

Način poučevanja

Največ časa namenjam programiranju v jezikih Java in C, kar tudi poučujem.
Sama ne vidim programiranja le kot pisanje neskončno dolge kode in reševanje nemogočih problemov, vidim ga kot reševanje vsakodnevnih problemov in pomoč pri razumevanju drugih stvari. Menim, da je programiranje pomembno za razvijanje razmišljanja in pristopa k reševanju problemov, tako matematičnih, fizikalnih ali pa le vsakodnevnih.
V veselje mi je predajati svoje znanje in pomagat drugim pri reševanju zapletenih nalog.

Zala

Več o meni

Zaključujem študij magistrskega programa Biokemije na FKKT. Razpolagam z veliko naravoslovnih znanj, predvsem kemije in biologije, rada komuniciram z ljudmi ter predajam znanje naprej. Za seboj imam že veliko število inštruirancev, ki jim naravoslovni predmeti niso šli dobro od rok.

Dosežki

Izkušnje z delom z osnovnošolci in sednješolci sem pridobivala že na Pedagoškem inštitutu Ljubljana, kjer izvajam raziskave mednarodne primerjave dosežkov slovenskih dijakov v naravoslovju ter bralnem razmevanju. Vajena sem tudi priprave gradiv, med drugim sem za Inštitut za nevro-lingvistično programiranje pripravljala učna gradiva po učbeniku za kemijo ter ob uvajanju metode Spaced learning poučevala otroke.

Način poučevanja

Vajena sem učinkovitega organiziranja časa, podajanja informacij in nastopanja, tako lahko zanimive predmete približam dijakom, da jim ne bi po nepotrebnem grenili življenja ;).

Žan

Več o meni

Sem študent magistrskega študija kemije na Fakulteti za kemijo in kemijsko tehnologijo v Ljubljani. Vedno se me privlačili vsi naravoslovni oz. tehnični predmeti kot so matematika, fizika ter kemija. Svoje znanje zatorej že nekaj let nesebično delim z vsemi, ki so potrebni tovrstne pomoči.

Poleg inštruiranja se veliko ukvarjam s športom, ki me je naučil predvsem potrpežljivosti in vztrajnosti.

Dosežki

Rezultat uspeha ni samo v znanju reševanja praktičnih primerov ter teorije, temveč tudi razumevanje le-teh. Preko slednjega želim inštruirance navdušiti nad učenjem specifičnega področja in rezultat tega so posledično tudi višje ocene izpitov. To mi je v preteklosti, v večini primerov, tudi uspelo.

Način poučevanja

Z inštruiranci na začetku skušamo poiskati kritična poglavja, ki si jih postavimo za izziv. Skozi praktične primere se z njim spopademo, a najpomembnejše je, da se izziv sprejme kot nekaj pozitivnega in ne strah vzbujajočega.

Brina

Več o meni

Sem magistrska študentka slovenistike in sociologije na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Sem zelo energična, iskrena in organizirana. Menim, da so prav te lastnosti zelo pomembne tako za uspešnost inštrukcij kot tudi za motiviranje tistih, ki se še niso »dokopali« do veselja ob učenju.

Imam zelo aktiven življenjski slog, saj se v prostem času veliko ukvarjam s športom, kar mi da delovni zagon za inštruiranje, pri katerem nadvse uživam, ko posameznikom predajam svoje znanje in izkušnje. Zelo si prizadevam, da vse, česar se lotim, opravim kvalitetno, tj. kvalitetno predajam svoje znanje tistim, ki si tega želijo.

Motivira me tudi prijeten kolektiv, saj na Horizont vedno z veseljem pridem, kjer me pričakajo vedno nasmejani sodelavci, s katerimi skupaj širimo pozitivno energijo, ki je ob strokovnosti zelo pomemben del učinkovite izpeljave učnega procesa.

Dosežki

To, da vsakega posameznika skozi inštrukcije popeljem do želenega učnega rezultata, mi predstavlja največji dosežek, saj se s prenašanjem svojega znanja najbolj izpopolnjujem. Veliko število mojih inštruirancev, ki so dosegli dober rezultat, pa je dokaz tega.

Način poučevanja

Je popolnoma prilagojen posamezniku – njegovemu predznanju in željam. Snov skušam podati na pragmatično-strokoven način, pri čemer skušam ohranjati oziroma vzbuditi zanimanje. Zato menim, da moja vloga ni le inštruktorica, temveč tudi motivatorka. Verjamem, da je učni proces najbolj realiziran z aktivnim sodelovanjem obeh – tako mene kot tudi inštruiranca.
Največji izziv mi je, da vsakemu inštruirancu znam prilagoditi način poučevanja, da sva maksimalno zadovoljna oba. Vsak človek je namreč »zase svet«, kot bi rekel Tone Pavček, zato potrebuje njemu primeren pristop poučevanja, da se lahko učinkovito nečesa nauči. Hkrati me različni inštruiranci tudi motivirajo – dajo mi priložnost, da pri vsakem uberem drugačno pot inštruiranja.

Žiga

Več o meni

Sem absolvent na Fakulteti za računalništvo in informatiko v Ljubljani. Zanimanje za računalnike je obstajalo že od osnovne šole naprej, zato sem se po zaključku le-te vpisal na gimnazijski program na Vegovo gimnazijo. Tam sem se spoznal z veliko uporabnimi znanji od računalniških omrežij pa do programiranja v Javi. Na fakulteti pa sem znanja še nadgradil s programiranjem v jeziku C, Javascript in HTML. Sam največ delujem na področju spletnega programiranja, kar tudi poučujem. Med to spada poučevanje HTML, CSS in Javascript programskih jezikov.

Dosežki

Več mojih projektov spletnega programiranja najdete na GitHub spletni strani na naslovu https://github.com/zk2138.

Način poučevanja

Ker verjamem v to, da se da vsako stvar narediti na več načinov ali pa na boljši način, s tem mišljenjem tudi pristopam k poučevanju. Vedno stremim k izboljšavam za nadaljnje poučevanje, saj lahko le tako najbolj kvalitetno poučujem.

Nastja

Več o meni

Sem uni. dipl. germanistka in študentka prvega letnika študijskega programa Germanistika. Nemščina je zame tako rekoče skorja materni jezik, saj ga govorim že od malih nog, svoje znanje pa izpopolnjujem z rednimi obiski nemške prestolnice, ki je postala zame že skoraj kot drugi dom. Moja želja in cilj sta učencem približati nemški jezik in pokazati, da je lahko učenje le tega tudi zabavno.

Dosežki

Ponosna sem na dosežke svojih učencev, največja nagrada zame pa so pozitivni odzivi, ki jih vedo znova prejem od njih.

Način poučevanja

Pri poučevanju vedno upoštevam želje učencev in njihovo predhodno znanje, ter na podlagi tega zastavim učni plan, ki je zanje najbolj optimalen in  pozitivno učno okolje, kjer se lahko sprostijo in ugotovijo, da učenje nemščine pravzaprav sploh ni tako težko, ravno nasprotno, lahko je tudi zabavno!

Nina

Več o meni

Sem absolventka francoščine in umetnostne zgodovine na Filozofski fakulteti v Ljubljani. Že od nekdaj se navdušujem nad tujimi jeziki in kulturami, zato je moj cilj predvsem navdušiti učence nad spoznavanjem novih jezikov.

Dosežki

Uspešnost in zadovoljstvo mojih učencev.

Način poučevanja

Svoje ure prilagodim predznanju in učnemu stilu posameznika. Ker je učenje tujih jezikov dolgotrajen proces, ki terja veliko ponavljanja, vedno pripravim čim več vaj in domačih nalog.

Anja

Več o meni

Moja povprečna ocena na magisterskem študiju nemcistike na Filozofski fakulteti je bila 9. Zelo rada delam z ljudmi, na tem področju imam tudi ogromno izkušenj, saj sem pet sezon (ter občasno tudi med letom) delala kot vodička za nemški/slovenski jezik v Postojnski jami d. d. Hkrati pa uživam v predajanju lastnega znanja svojim učencem.

Dosežki

 

Način poučevanja

 

Julija

Več o meni

Sem študentka anglistike na Filozofski fakulteti. Moja največja želja je širiti znanje in ljubezen do angleščine, ki jo sama gojim že vrsto let. Močno verjamem, da je mogoče s pozitivnim pristopom in zaupanjem v posameznika prebuditi njegov skriti potenical. S svojim znanjem in pristopom pomagam pri izpopolnjevanju in nadgrajevanju znanja tistim, ki so tega potrebni. Občasno tudi prevajam za ilustratorko in slikarko Alenko Sottler.

Dosežki

Ponosna sem ne samo na dobre ocene mojih inštruirancev, temveč tudi na to, da znam pri učencih vzpodbuditi zanimanje in veselje do učenja angleščine.

Način poučevanja

Način poučevanja prilagodim posamezniku in njegovim željam. Predvsem pa je pomembno ustvariti pozitivno okolje brez stresa in pritiska – učenje angleščine je lahko zabavno!

Kaja

Več o meni

Sem študentka magistrskega študija na Filozofski fakulteti, z velikim veseljem do (tujih) jezikov in književnosti ter vedno pripravljena na nove izzive. Moja strast do obojega pride do izraza zlasti pri poučevanju, kjer se pokažeta tudi moja odprtost in osebna angažiranost. To želim prenesti tudi na svoje učence in jim na ta način dokazati, da zmorejo.

Dosežki

Imam izkušnje s poučevanjem, prevajanjem in pisanjem v tujih jezikih, ki jih rada delim s svojimi tečajniki in inštruiranci. Najraje pa pustim dejanjem, da govorijo zase.

Način poučevanja

Verjamem, da lahko s pravim pristopom in pozitivnim odnosom do dela, dosežemo marsikaj. Lahko celo spoznamo tuj jezik do te mere, da ga vzljubimo. Prav k temu pa stremim tudi pri svojem načinu poučevanja.