Inštruktor Žan Ž.

Več o meni

Že od otroštva me zanima vse, kar je povezano z naravoslovjem, pa naj bo to fizika, kemija, biologija, ali pa karkoli, kar paše vmes. Zato sem doštudiral biokemijo, enega bolj interdisciplinarnih študijev pri nas. Na Horizontu poučujem matematiko, fiziko, kemijo ter številne strokovne predmete s področja kemije (splošna kemija, anorganska kemija, analizna kemija,…)

Izkušnje

Izkušnje iz inštruiranja pridobivam že leta,  saj sem z inštruiranjem začel že v srednji šoli, ter to nadaljeval v času študija. Sedaj sem že dve leti zaposlen na učnem centru Horizont kot inštruktor kemije, fizike in matematike,  kjer sem vsakodnevno v stiku z velikim številom učencev, dijakov in študentov.

Način poučevanja

Sem mnenja, da je glavna prednost inštrukcij pred učenjem v razredu, da se lahko tako zahtevnost razlage, kot način podajanja informacij prilagodi učencu. Matematika, fizika in kemija so vsi predmeti, kjer pomnenje informacij ni tako pomembno, kot samo razumevanje, zato si prizadevam, da podam kar se da  veliko primerov iz vsakdanjega življenja, saj tako učenci lažje osvojijo snov.

Inštruktorica Nika

Več o meni

Kemija me je zanimala že od malih nog, tako da sem se po končani osnovni šoli vpisala na srednjo kemijsko šolo. Naravoslovni predmeti, predvsem matematika in kemija, so me vedno zanimali. Po srednji šoli sem se vpisala na kemijsko inženirstvo na Fakulteti za kemijo in kemijske tehnologije Univerze v Ljubljani, saj je to zelo disciplinarna veda. Tu sem tudi uspešno diplomirala. Prav tako me je vedno zanimalo poučevanje drugih, tako da sem s predajanjem znanja sosedom in prijateljem začela že v osnovni šoli in s tem še nadaljujem.

Dosežki

Učila sem že precejšnje število učencev, saj sem s prostovoljnim učenjem začela že v osnovni šoli, ter nadaljevala v srednji šoli ter med študijem. Pri Horizontu učim že peto leto.

Naučim te lahko kemijo in matematiko ter strokovne predmete s področja kemije (analizna kemija, fizikalna kemija, termodinamika …).

Delala sem že z učenci, ki jim učenje ni ljubo, imajo motnjo koncentracije, disleksijo (brat, ki ga dnevno učim) in se jim sproti probala čim bolj prilagoditi. Skupaj smo probali poiskati najbolj optimalno pot učenja in prišli do želenega rezultata, kar pa mi predstavlja ogromen izziv in dosežek.

Način poučevanja

Najprej pogledam snov in ugotovim kje so »luknje«, nato pa se lotiva vsake ovire posebej. Vsak učenec je »razred zase«, tako da uberem pot, s katero se mu probam čimbolj približati in mu s tem učinkoviteje predati znanje. Matematika in kemija temeljita na razumevanju, tako da jih poskušam predstaviti skozi praktične primere, ki so nam bližji. Nato snov utrjujemo z vajami. V trenutnih časih, ko imamo vse obveznosti na daljavo, pa za poučevanje uporabljam aplikaciji Skype in Zoom.

Inštruktorica Nina S.

Več o meni

Diplomirala sem iz fizike na Fakulteti za matematiko in fiziko. Za ta študij sem se odločila, ker rada rešujem različne probleme z uporabo logičnega razmišljanja, kar mi je bolj blizu kot učenje na pamet. Pri tem sem poglobila svoje znanje fizike kot tudi matematike. Študij nadaljujem na  magistrskem programu na Fakulteti za elektrotehniko.

Izkušnje

Vedno sem rada pomagala sošolcem in prijateljem, ki so imeli težave z naravoslovnimi predmeti. S tem sem si s pridobila precej izkušenj v podajanju snovi tistim, ki jim matematika in fizika nista blizu. Prišla sem do zaključka, da ju ob primerni razlagi in z nekaj truda lahko osvoji vsak.

Način poučevanja

Pri poučevanju se mi zdi pomembno, da snov razložim na več načinov, ker smo ljudje različni in nam ustrezajo različne razlage. Moj cilj je, da učenec snov res razume in se ne uči na pamet, saj to na daljši rok ne da dobrih rezultatov. Razumevanje potem uporabimo na konkretnih primerih, s katerimi snov utrdimo in ki lahko ob primerni motivaciji postanejo pravi izziv. Pomembno se mi zdi, da učenca s tem motiviram za samostojno reševanje nalog, kar je temelj za doseganje dobrih rezultatov.

Inštruktor Nejc M.

Več o meni

Sem inštruktor matematike in elektrotehnike. Ti dve področji sem v času študija zelo dobro osvojil, matematika pa predstavlja velik del študija na naši fakulteti. Sem tudi bivši gimnazijec, zato srednješolsko snov matematike dobro poznam in lahko ustrezno svetujem kakšen način učenja bo prinesel željene rezultate.

Dosežki

Svojo nadarjenost za matematiko sem izkazoval od osnovne šole dalje z udeleževanjem na matematičnih tekmovanjih, v gimnaziji in kasneje na fakulteti pa sem sošolcem pomagal k boljšemu razumevanju matematičnih problemov.

Način poučevanja

Zdi se mi zelo pomembno, da se z inštruirancem pogovoriva o problemih, ki mu jih posamezen predmet povzroča. Razlago potem lažje prilagodim glede na to kaj posamezniku povzroča največ težav. Dostikrat se zgodi, da učenci ne upajo vprašati večkrat iste stvari, vendar to res ne bi smel biti problem, namreč več vprašanj pomeni več pridobljenega znanja in boljši rezultat. Trudim se vzpostaviti sproščeno vzdušje med učenjem, saj s tem ure postanejo manj monotone in zabavnejše. Glede na to, da tudi sam še vedno študiram dobro vem, da pri pouku zmanjka časa za vsa vprašanja in dileme, ki se porajajo. Zato je pri reševanju nalog odlično, če se lahko z nekom posvetuješ in ga vprašaš za dodatne nasvete in informacije. Skupaj bomo našli pot do cilja.

Inštruktor Luka Š.

Več o meni

Sem študent programa Družboslovna informatika. To je program, ki ti da veliko znanja s področja statistike in njene uporabe v praksi z različnimi programskimi orodji. Ker sem študiral tudi na Fakulteti za matematiko in fiziko v Ljubljani, sem pridobil tudi veliko matematičnega znanja, obenem pa odkril, da me bolj kot teoretična plat matematike, zanima njena uporaba v praksi. Ravno zato se ukvarjam s poučevanjem statistike in matematike. Povprečje ocen iz statističnih predmetov imam 9. Zelo rad poučujem, v še večje veselje pa so mi uspešni in zadovoljni študenti, katere sem pripravljal na kolokvije in izpite.

Izkušnje

Statistiko poučujem za naslednje fakultete:

Fakulteta za družbene vede: 

-Osnove statistike (vse smeri)

-Statistika v podatkovni analitiki (Družboslovna informatika)

Ekonomska fakulteta:

-Osnove statistike (vse smeri)

-Statistična analiza (vse smeri)

Filozofska fakulteta:

-Osnove sociološkega raziskovanja I (Sociologija)

Fakulteta za varnostne vede (uni MB):

-Metode raziskovanja in statistika (Varnost in policijsko delo)

-Opisna in sklepna statistika (Varstvoslovje)

Način poučevanja

Rad poučujem tako, da učencem pomagam razumeti snov in jih ne učim zgolj postopkov za reševanje posameznih nalog. Mislim, da je ključ do znanja razumevanje, ki omogoča uporabo istega znanja na več področjih. Prav tako se trudim, da učencem ne dajem rešitev, temveč jih usmerjam, da jih najdejo sami. Tako bo pridobljenjo znanje bolj temeljito in trajno. Učencem z zelo slabim predznanjem pomagam tudi tako, da najprej skupaj pogledava nekaj rešenih nalog.

Inštruktorica Tina K.

Več o meni

Zaključila sem študij fizike na 1. stopnji s čimer sem pridobila naziv diplomirana fizičarka. V letošnjem šolskem letu zaključujem magistrski program fizike na Fakulteti za matematiko in fiziko. Za naravoslovne predmete sem se navdušila že v osnovni šoli, kasneje v srednji šoli sem velikokrat sodelovala na tekmovanjih iz logike, matematike in fizike. Po koncu gimnazije sem se tako odločila za študij fizike kateri združuje znanje vseh treh ved.

Izkušnje

Že v srednji šoli sem pomagala sošolcem in rokometnim soigralkam pri učenju matematike in fizike, ter se skupaj z njimi tudi pripravljala na maturitetne izpite.

Način poučevanja

Vso osnovno in srednjo šolo (in tudi pozneje na faksu) sem imela vsak dan treninge, tako da sem se naučila kako si organizirati prosti čas, da ga ostane še dovolj za učenje. Menim, da so inštrukcije lahko koristne za vse tiste, ki bi si želeli snov bolje razumeti in se vanjo poglobiti, ali pa tudi spoznati drugačne pristope k že znani snovi. Pomembno pri razumevanju snovi je, da dobro znaš osnove, ostalo pa se nadgradi z dodatnim in rednim delom.

Inštruktor Jovo S.

Več o meni

Sem inštruktor matematike, fizike, elektrotehnike in mehatronike Jovo. Odlikuje me več kot 30 let poučevanja na različnih ljubljanskih srednjih tehniških in strokovnih šolah ter gimnaziji. Bogate izkušnje v razredu dopolnjuje še nešteto ur, ki jih posvečam učni pomoči dijakom in študentom.

Dosežki

V letih dela v prosveti sem bil učitelj množici dijakov kot profesor matematike in fizike ter profesor elektrotehnike in mehatronike. Z učenci katerim sem bil mentor smo pridno pobirali nagrade na različnih tekmovanjih. Kot dolgoletni šolski tajnik poklicne mature se dobro spoznam na ustroj mature. To uspešno uporabljam pri svojih pripravah na splošno maturo in poklicno maturo. Pogosto me kandidati, ki so opravljali maturo, vzamejo kot spremljevalca na vpogled v izpitno dokumentacijo, kjer jim pomagam najti kakšno manjkajočo točko.
Med drugim pa sem napisal tudi učbenik za srednje šole s področja elektotehnike.

Način poučevanja

Pri poučevanju vedno sledim željam in potrebam svojih učencev, napredek pa spremljam s pomočjo vaj za utrjevanje snovi. S tem učence spodbujam k aktivnemu sodelovanju, saj z rednim reševanjem nalog učenec snov ponovi in utrdi, pri nasledjem obisku pa tudi lažje postavi vprašanja.
Poučujem individualno ali več sošolcev hkrati. Po želji učence in dijake spremljam preko celega šolskega leta v obliki rednih ali občasnih inštrukcij. Pri rednih inštrukcijah se s starši dogovorim za konstantni tedenski urnik, pri občasnih pa pred testi in ustnimi spraševanji. V primerih, ko je to potrebno se povežem tudi z učitelji v matični šoli.
S študenti navadno opravim ure pred izpitnimi roki ali kolokviji.
Ure inštrukcij lahko potekajo na vašem domu, na mojem domu (Ljubljana Bežigrad: Tomačevo Jarše) ali v prostorih Učnega centra Horizont.
Učne ure izven objavljenega urnika so možne po dogovoru.

Inštruktorica Jana P.

Več o meni

Sem absolventka magistrskega pedagoškega študija Anglistike ter Primerjalne književnosti in literarne teorije. Že od malega sem se navduševala nad angleščino, imela pa sem tudi srečo, da sem v osnovni šoli imela učiteljico, zaradi katere sem še bolj vzljubila učenje angleščine. Pravzaprav sem bila nad poukom tako navdušena, da sem se odločila, da bi tudi sama rada širila znanje angleščine in še danes vztrajno sledim tej viziji.

Dosežki

S poučevanjem in inštruiranjem se ukvarjam že dlje časa, po diplomi sem pol leta opravljala Erasmus+ prakso v Franciji, kjer sem delala kot asistentka za angleščino na srednji poklicni in strokovni šoli za hortikulturo, bila sem tudi animatorka na taboru, na katerem sem poučevala angleščino. Izkušnje z inštruiranjem angleščine ter dela z mladimi sem pridobivala tudi na številnih prostovoljskih projektih, na katerih sem se pedagoško ukvarjala z otroki in mladostniki ter se izobraževala o različnih načinih poučevanja angleščine.

Način poučevanja

Vsak učenec, ki vstopi skozi naša vrata ima svojo zgodbo in razlog, zakaj potrebuje inštrukcije. Sama inštrukcije doživljam kot pomoč in dodatno razlago, ki je morda kdo ni bil deležen pri rednem pouku ali pa samo potrebuje bolj oseben pristop pri učenju. Prav tako menim, da ni stvari, ki se je ne bi bilo mogoče naučiti, samo potrebno si je vzeti čas in najti pravi način. Za uspešno razumevanje sta potrebna tako teorija kot praksa in ti dve sestavini skušam tekom inštrukcij primerno usklajevati glede na vsakega posameznika.

+ Življenjski moto, ideja, vizija:

Verjamem v karmo in sem mnenja, da se dobro vrača z dobrim, zato je pomembno biti prijazen in pomagati drugim, pa bodo tudi drugi pomagali tebi.

Inštruktorica Nina Š.

Več o meni

Sem absolventka Pedagoške matematike na FMF, saj ta študij združuje poučevanje, o katerem sem razmišljala že od osnovne šole naprej in pa matematiko, ki je podobna življenju – čim rešiš enega, se že pojavi naslednji. 🙂

 

Način poučevanja

Za inštruiranje me najbolj motivirajo inštruiranci, ki uspešno opravijo svoje obveznosti, največji izziv pri tem pa je prilagoditi razlago vsakemu posamezniku in njegovemu predznanju, da od ure odnese največ, kar je možno. Inštruiranje se mi zdi pomembno, saj pomaga pri tem, da imajo enake možnosti za doseganje želenega nivoja znanja tudi tisti, ki pri pouku niso deležni dobre razlage, potrebujejo bolj podrobno razlago, ali zgolj več časa, da bi razumeli snov tako dobro, kot si želijo.

Inštruktor Matevž J.

Več o meni

Študiram na Fakulteti z matematiko in fiziko, smer Praktična matematika. Poleg veselja do matematike me navdihujejo tudi programski jeziki. Že v zgodnjih osnovnošolskih letih, ko sem dobil svoj prvi osebni računalnik, sem ugotovil, da me zanimata tako strojna kot programska oprema. Učenje programiranja sem na višjem nivoju nadgradil v gimnaziji.

Dosežki

Izkušnje že nekaj let nabiram kot predavatelj za Microsoft Office. Microsoft Word poučujem na vseh ravneh, Microsoft Excell tudi na ekspertnem nivoju VBA.
Spretnosti programiranja poučujem na različnih nivojih za različne starostne skupine:

Programiranje Python za popolne začetnike in tiste, ki bi želeli svoje znanje nadgraditi.
Programiranje C, C++, C# za popolne začetnike in tiste, ki bi želeli svoje znanje nadgraditi.
Programiranje v Javi za popolne začetnike in tiste, ki bi želeli svoje znanje nadgraditi.
Programiranje za otroke v Scratch 1 in 2 ter Python.
Za vas pa sprogramiram tudi aplikacije po naročilu ali pa že ostoječe predelam.

Način poučevanja

Poučevanje prilagajam potrebam učencev, pri tečajih pa je osrednja nit kurikulum, ki ga prilagodim končnemu cilju, bodisi je to spletna aplikacija, izračuni v Excellu ali pa izdelava igrice, odvisno od programske opreme, ki se jo učimo. Poskušam pomagati pri razmišljanju kako deluje koda, kako reševati osnovne logične probleme in podobno. Seveda pa vaja dela mojstra, zato se učimo preko praktičnih vaj in preizkušamo kako se računalnik in programska oprema obnašata.